3 powody, dla których warto mieć firmowe konto na Instagramie

Nie ulega wątpliwości, że do promocji swojej firmy warto wykorzystywać portale społecznościowe. Nie trzeba się ograniczać tylko do jednego portalu. Choć Facebook aktualnie skupia najwięcej użytkowników, to nie znaczy, że tak będzie zawsze. W związku z tym warto mieć konto na Instagramie, choćby z 3 powodów.

Co dwa portale to nie jeden

Firma na Instagramie i na Facebooku będzie docierała do zdecydowanie większej ilości potencjalnych klientów. Część osób korzysta z obu portali, a część tylko z jednego. Zakładając konto firmowe na obu portalach zwiększamy zasięg swojej reklamy, docierając w ten sposób do różnego typu osób i budując z nimi trwałe relacje.

Wizualny aspekt promocji mark

Firma na Instagramie ma możliwość wykorzystywania siły zdjęć do skutecznej promocji swojej marki i budowania jej wizerunku. Za pomocą dobrej jakości zdjęć wykonywanych w ciekawych miejscach, czy przedstawiających firmę bądź jej produkty w nietypowy sposób, można osiągnąć zaskakujące dobre wyniki sprzedażowe. Wizualny aspekt promocji marki jest bardzo ważny, dla wielu ludzi liczy się pierwsze wrażenie, więc musi być ono dobre

Funkcjonalności pomocne w budowaniu strategii promocj

Liczne funkcjonalności, które są udostępniane firmom na Instagramie, są bardzo przydatne w budowaniu skutecznych kampanii marketingowych. Mają dostęp do rozmaitych statystyk (dotyczących publikowanych treści i obserwujących), dzięki którym na bieżąco mogą odpowiednio reagować na reakcje swoich obserwujących – nowych lub stałych klientów.

Be the first to comment on "3 powody, dla których warto mieć firmowe konto na Instagramie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*