Dzisiaj niemal każdy korzysta z portali społecznościowych, nie tylko w celach towarzyskich, ale również biznesowych. W związku z czym warto wykorzystywać owe portale do promowania swojej marki. Portale społecznościowe są idealnym narzędziem, chętnie wykorzystywanym przez przedsiębiorców do realizacji założonych strategii marketingowych.
Konto firmowe – który portal społecznościowy wybrać?
W Polsce największą popularnością cieszą się dwa portale społecznościowe: Facebook oraz Instagram. Z całą pewnością istnienie firmy na Instagramie jak i na Facebooku będzie idealnym sposobem na przedstawienie danej marki oraz budowanie relacji ze swoją grupą docelową. Zakładając konta firmowe na obu portalach można dotrzeć do większego grona potencjalnych klientów.
Konto na Instagramie
Choć najwięcej użytkowników wybiera jednak Facebooka, to o Instagramie nie należy zapominać. Instagram rządzi się nieco innymi prawami niż Facebook, ale będzie równie pomocny do realizacji strategii marketingowej firmy. Firma na Instagramie może za pomocą zdjęć w bardzo ciekawy sposób przedstawiać nie tylko swoje towary, ale też usługi (zdjęcia realizacji swoich projektów) skutecznie wzbudzając zainteresowanie marką.
Konto na Facebooku
Konto firmowe na Facebooku jest być może nieco mniej wymagające pod względem częstotliwości publikowanych wpisów, ale równie ważne jak konto firmy na Instagramie. Na Facebooku liczą się nie tylko zdjęcia czy wideo, ale również treść – jest to inny rodzaj komunikacji z klientami.